dijous, 13 de desembre del 2012

Em perdo en el fum...

Has provat mai de retar el fum...? D'entrar en el seu joc...?

S'entrellaça entre els meus dits... s'allunya i s'apropa en un ball apassionat. Quan m'hi apropo massa, s'allunya... però si et tu qui s'allunya, et ve a buscar...

El fum, màgic, una estel·la grisa al mig de l'habitació... un sol focus de llum l'il·lumina... mentre ell segueix el seu camí...

Volteja, es cargola, infinitat de figures entre els meus dits...

I ell i jo, som un.

1 comentari:

  1. i ARF et diu:

    El fum també pot ser juganer però maliciós; aliat però torbador; prospectiu però present a arreu.

    En definitiva, té dues vessants: ens agrada o no ens agrada, ens sorprèn agradablement o ens empaita no volgudament.

    Per això, em fa respecte i el respecto.

    Però quan el veig venir i m’envaeix no arribo a adonar-me com és d’escorredís que ja no hi és.

    ResponElimina

Vols compartir...?